معرفی شرکت

گروه صنعتی کاریزماتک با رسالت تولید محصولات OEM برای واحدهای بزرگ تولیدی کشورتاسیس گردید  و برای تخصصی کردن و تعمیق بخشیدن تولیدات خود به ایجاد بخش تامین مواد اولیه پلیمر ،تولید قطعات پلاستیکی ، تولیدقطعات ومحصولات فلزی در حوزه سینک ظرفشویی شروع به فعالیت نمود.

برای انجام اهداف بر شمرده خود با تغییر ماموریت واحدهای موجود و یا  تاسیس و راه اندازی واحدهای تولیدی جدید مبادرت نموده و هم اکنون شرکت های ساربان صنعت سبز ، شیمی کاران جلودار و کاریزگران ناب صنعت را تحت پوشش خود دارد شرکت ساربان صنعت سبز  در حوزه تخصصی تولید مواد مهندسی و بازیافت مهندسی مواد پلیمری و تولید آشغال خردکن آشپزخانه ای فعالیت دارد مواد پلیمری این شرکت در حوزه  تولید  قطعات لوازم و محصولات خانگی و آشپزخانه ای ، تولید قطعات و لوازم خودرو (آنهم  بصورت خاص) کاربرد داردو پایه مواد پلیمر مهندسی شرکت  pp , پلی آمید و  ABS میباشد.

در بخش بازیافت بعنوان یک ضرورت و احساس مسئولیت در ایجاد محیط زیستی سالم و باهدف استفاده حداکثری از حداقل نعمات خدادادی تجدید ناپذیر ، فعالیت صورت میپذیرد و امیدست ضمن بازگشت مواد استفاده شده دیر تجزیه پذیر آنرا دوباره به زنجیره مصرف مردم با کاربرد متنوع باز گرداند.

شرکت شیمی کاران جلودار که در حوزه تولید محصولات پلیمری فعالیت دارد و به تولید لوله و اتصالات بهداشتی ، تخته برش پلیمری ، سیفون های اتومات سینک ظرفشویی و تنوعی از سبدهای سینک و قطعات لوازم خانگی  می پردازد  و درآینده نزدیک برای نخستین بار در جهان  محصول سیفون الکترونیکی را در برنامه تولید خود دارد به بازار عرضه خواهد نمود.

شرکت کاریزگران ناب صنعت که در حوزه تخصصی تولید محصولات فلزی از جمله متعلقات بهداشتی ساختمانی ' جامایع صابونی ظرفشویی ، لوله و اتصالات فلزی و اتومات های روشویی .. با استفاده از ماشین آلات تراش cnc برنج,پرس کاری،خطوط پولیش و آبکاری را در برنامه  تولیدی خود دارد.