خدمات پس از فروش
به منظور بهرهمند شدن از گارانتی لطفا به نكات زير توجه فرمائيد:
1- هنگام خريد كالا، از نو و سالم بودن محصول اطمينان حاصل كنيد.
2- كارتهای گارانتی بدون برچسب هولوگرام وبدون مهر و امضاء فروشنده معتبر نخواهند بود.
3- پس از خرید جهت اطمینان کامل از خرید جنس اصلی با شماره های پشت کارت تماس گرفته و کد گارانتی را چک کنید.
4- لطفا همزمان با تقاضای گارانتی و یا سرويس ، نسخه اصل كارت گارانتی و اصل فاكتور خريد خود را به سرويس كار ارائه نماييد.
5- محصولی که نام شرکت روی آن مشخص نباشد یا به هر دلیلی پاک شده باشد و قابل تشخیص نباشد شامل گارانتی نمی باشد.
6- هرگونه صدمه فیزیکی، ضایعات ناشی از ضربه، سقوط، حمل ونقل، تماس یا نفوذ مواد شیمیایی، آتش یا حرارت زیاد .شامل گارانتی نمی باشد.
7- سیفون ها دارای 5 سال گارانتی و 10 سال وارانتی می باشند.